torsdag 8. november 2007

Blæ

TRØTT! Enda trøttere, trøttest.

Prøve å lese til samfunnsfagprøve.

Trøtt,
Iselin og jeg snakker om samme ting, men skjønner ikke at vi egentlig er enige.
Trøttere,
Legge fra seg boka,
trøttest.


Hm... tror kanskje det er lurt å lese før en samf.prøve, men du så vanskelig det er når du egentlig vil legge deg. Jaja. Satser på å drømme om politikk og sånt i natt. Hm, det er nå jeg er litt i tvil om det er positivt eller negativt at jeg er så samvittighetsfull at jeg ender opp med å lese om samf. til langt på natt. Uansett er jeg trøtt og skriver uforståelige setninger. Avslutter med noen gullkorn fra samf.læreren vår:

"Ja, så ser dåke føre dokke disse stygge grøne bussane som fer rundt omkring, det e fordi nåken politikara har bestemt da".

"Det hovudet gløymer lyt beina svi for."

2 kommentarer:

renate sa...

da e bra da ikkje berre e eg som e flink te å lesa te prøva ;)
men da e viktig å huska at pause e viktig :P

Spadekua sa...

Jepp, leste et utdanningsblad en gang med den "ideele læringsmetoden" eller noe sånt. Og der sto det at man burde arbeide effektivt også ta pause. mhm:D