søndag 3. august 2008

Tidsfordriv -Ingeborg har

Her kommer en "internett-lek". Reglene er som følger:
Skriv inn navnet ditt og "har" i søkefeltet på Google (feks. "Thea har") og de ti første sitatene google kommer med de skriver du ned.

  1. Ingeborg har bursdag!
    (Det stemmer jo nesten, er ikke lenge igjen til jeg fyller 18.)
  2. Ingeborg har fått en ny venn Christian Anker.
    (Hm, har foreløbig ikke møtt han)
  3. Ingeborg har tilbrakt mer enn 24 år ved IKEA
    (Tja, vært der to ganger. Men skal dit snart igjen!)
  4. Ingeborg har i dag to hunder.
    (Ihvertfall en katt).
  5. Ingeborg har sin utdannelse fra Høgskolen i Bodø innen økonomisk/administrative fag.
    (Den går jeg ikke med på...)
  6. Ingeborg har et ønske om å få dansemiljøet i fylket fram i lyset og dermed skape optimisme hos andre dansere i Trøndelag.
    (Haha, min skjulte dansekarriere, eller ikke...)
  7. Ingeborg har vore på radio mange gongar.
    (Har vært på radio kanskje tre ganger i lokalradioen.)
  8. Ingeborg har lagd pepperkaker til Aja og meg.
    (Kjenner ikke Aja, men har lagd pepperkaker;)
  9. Ingeborg har slitt med hofteskade i hele år, men føler hun har fått trent godt i sommer.
    (Heldigvis har jeg ikke hatt hofteskade).
  10. Det ser ihvertfal ut til at Ole og Ingeborg har bodd i Bamble siden de døper en Arne i 1748.
    (Jeg er egentlig en gammel dame. Var på ferie i Bamble for noen år siden).
Og sånn går nå dagene.

3 kommentarer:

b sa...

Fantastisk, Ingeborg! Sånn vil eg og gjør, enten med "Berit har" eller med "Berit *ett-eller-aent*" Men først må eg se om eg får skreve det innlegget eg har begynt på...

Iselin sa...

*Iselin har sluttet som it-forsker
(Da e enklast å slutta med nåke ein ikkje har bjunt på)
*Iselin har bra smak!!!
(Yess indeed)
*Iselin har sendt oss en novelle
(Spørs hvem oss er)
*Iselin har vært usikker omkring sin deltagelse i «Idol»
(Ja, eg vett eg hadde komt långt, men eg vil ikkje vera et forbilde så ongane må streva ette å bli lika flinke så meg*kremt*)
*iselin har fagra håreet^^.
(Neeeeei, ein gong farga eg da lilla)
*Iselin har så dårlig humor at den er bra : )) (Hahaha!)
*Iselin har profilbilde (åje)
*Iselin har hatt en eventyrlig modellkarriere og brukes av de aller største motehusene (Ja da glømte eg å sei! Eg e egentlig modell)
*Iselin har vært syk, (influensa), siden søndag og jeg ble selv syk på tirsdag (Ditta hørres ut så nåke du kunne skreve Ingeborg:P)
*Iselin har bakgrunn fra høyere utdanning innen b.la bedriftsutvikling

Ditta va litt kjekt:)
Menne bursdagsønske ja, Solveig og har snart bursdag:/ Eg vettje ka eg ska kjøpa te dåke

Spadekua sa...

Haha! Æ har plana klar angående bursdagsgave te Solveig:D