fredag 20. mars 2009

iPod touch:)




Nå har Ingeborg og Berit vært i Haugesund og kjøpt seg iPod touch! (Berit er vel gjerne i Haugesund fortsatt da...)

Så nå sitter jeg og har lagt over alle sangene mine til iPoden. I tillegg har jeg funnet den plassen det er gratis spill til iPod touch, resultat: 15 nye spill eller noe! (Kjøpte til og med et, mitt kjære Bejewled!). Så hvis dere ikke hører fra meg på en stund så er det fordi jeg sitter helt hekta med iPoden min. (Kan jo riktignok opdatere bloggen fra den også da.) I tillegg reiser jeg til Hellas neste uke! Studietur er fine greier...

8 kommentarer:

Kristin Ekberg Vik sa...

Om eg kan kjøpa den gamle?:D

Spadekua sa...

Den gamle mp3'n min eller min gamle ødelagte iPod? :p

Har egentlig tænkt å bruk den gamle te minnepænn/træning/vasking, så sorry-borry.

Men du får kjøpt ein heilt grei mp3-spiller te et par hundre. Så go for it girl! :D

Astrid sa...

Gratolera så mye me ny iPode touch!! (sjøl om æg he sagt d før ;p)
Æg glede mæg fårresten t Hellas :D Då sga me få d koooos =D
Nå burde æg igronnen ha øvd t naturfagen, men istedenfår så sidde æg å lese på bloggan t folk... Dettan går ikje bra! Du he ikje lusst å je mæg litt motivasjon ijen? D jalp når æg måtte lesa på historieprøven xp
Koz & klemz (L)(K)(L)(K)(L)(K)

Spadekua sa...

Sia du ikke kjæm te å læs herre før ætter du har hatt naturfagen, så kanj æ gi dæ litt motivasjon i lønsjen;)

Lise Marie sa...

ååå så gøy!! :D eg og vil ha!

PAtrick sa...

Gratulerer med iPhone. Jeg tenker og på å kjøpe en slik nå...

Emilie sa...

hva heter den siden du kan laste ned gratise spill ?
GRATULERER forresten, iPod touch er en gudssendt gave til menneskeheten :) (kanskje litt å ta i, menmen)

Spadekua sa...

Lise MArie: Ja, det er knallgøy :)
Patrick: Det er en iPod, ikke iPhone. Men du så morsomt likevel. (Mobil har jeg jo ifra før.
Emilie: Apple store:) Er lagra link på iPoden din hvis du ikke har sletta den xD. Hvis ikke er det bare å søke i itunes store. Så kommer det opp sånn liste med topp ti gratise spill osv...