lørdag 12. mai 2012

Alt annet enn eksamenslesing

Eksamenstiden er den perfekte tiden til...
- å oppdatere bloggen
Har egentlig lyst å oppdatere designet, og starte å bruke et domene jeg har kjøpt, men det får faktisk vente.

- å lese en bokserie
Leser for øyeblikket "The royal assassin", den andre boken i serien "the farseer" av Robin Hobb. Driver og tester ut om jeg liker å lese fantasy bøker. Den første boken var litt treig i starten, men veldig gøy mot slutten. Håper derfor den andre boken bare blir spennende.

- Starte en keyboard karriere
Hun ene jeg bor med har flyttet keyboardet sitt ned i stua. Derfor kan jeg fortsette planen min om å bli flink på piano. Har for første gang startet å lære meg bassnoter med venstre hånd. (Eller hva det nå enn heter, stress er det!) Hits så langt er Edelweiss, og lykkeliten. Imidlertid litt avslørende at jeg ikke greide lykkeliten lengre i det jeg hvisket bort bokstavene jeg hadde skrevet opp under notene. Alle er hjertelige velkomne på konsert! Her snakker vi i ekte kulturskoleånd der halvparten av det som spilles er feil, og sakte. Holder allerede på å bli gal av meg selv, så nye noter mottas med takk.

- å være frivillig på de nordiske mediedagene
Dette anbefales på det sterkeste! Camilla og jeg var tekniske assistenter, og løp rundt med mikrofoner og festa på mygger. Ellers fikk vi med oss mange gøye foredrag om både OL i England, oppmerksomhet, Ylvis, Downton Abbey, Tv2 og mye mer. Ellers avsluttes det hele med Gullruten i kveld, gøy!

- å starte på en ny serie
På nmd var det besøk ifra Mad Men. Derfor måtte jeg selvfølgelig sjekke ut den serien. Hekta etter første episode...

- å lese Maren sin liste over ting du kan gjøre istedenfor å lese til eksamen.

Jaja...
Så i morgen reiser jeg en svipptur på konfirmasjon til Trøndelag, slektas siste. Det blir stas, og etter det skal jeg feire litt 17. mai, også tror jeg muligens det er en eksamen etter der. Testen på hvor mye jeg egentlig har lært. Jeg velger å droppe den dårlige samvittigheten, og håper at underbevisstheten min har plukket om mye kunnskap underveis i semesteret. Tiden vil vise.

Ingen kommentarer: