tirsdag 20. mai 2008

Flystreik m.m.

Flystreik er dumt. Tenk på alle de stakkarene som skulle hjem til 17.mai, men som kom til en stengt flyplass. Man burde virkelig funnet en annen løsning enn å stenge alt ned. Det går utover alle oss stakkars folk. Ikke de som skal gi de penger. (Ja, jeg skal ta fly til helgen og håper at noen åpner opp Flesland snart...)

Ellers vil jeg gjerne ha sommerjobb! Så hvis noen tilfeldigvis vet om en så rop ut! I dag har jeg også bestilt min første kjøretime. (Selv om den ikke er før til høsten). Så da er det håp om at jeg en vakker dag kan kjøre rundt når og hvor jeg vil.

Over og ut, nå skal jeg snart stoppe å skrive tull, også spise lasagne! (Hvem har sagt at det er fæl mat på internatskole? Og hvem har sagt at det ikke er deilig å få servert mat fire ganger til dagen:)

Ingen kommentarer: