tirsdag 20. mai 2008

Motivasjon

Hvorfor kan jeg ikke få litt motivasjon akkurat nå? Den trenger ikke å vare så lenge... Hvis jeg holder meg selv motivert og arbeider godt i 20 min. er jeg stor fornøyd. For nå holder jeg på å skrive nettsamfunn-oppgaven min, og jeg har stoppet litt opp.

Prøvde å søke på motivasjon på Google, men da fikk jeg bare opp merkelige treff. Om noen som hadde doktorgrad i motivasjon, selvrealisering eller Wikipedias "Motivasjon defineres ofte som det som forårsaker aktivitet hos individet, det som holder denne aktiviteten ved like og det som gir den mål og mening. Motiverte mennesker er mennesker som kommer i gang, viser engasjement og målrettethet, viser utholdenhet og ofte har positive tanker om et arbeid eller prosjekt." Her blir man umotivert av mindre! Men kom på at jeg hadde en is i fryseren, så da er det kanskje et lite håp om at den kan være til stor motivasjon:)

2 kommentarer:

b sa...

Eg e ein av dei på Lundeneset med VELDIG LITE motivasjon for tida. Så du e'kje aleina;) Håpe virkelig det hjelpe med ferie! Og så klart massevis av sjokolade og sånn. Me like i alle fall å tro at det hjelpe! (Kom hvis du vil ha mørk sjokolade med hasselnøttbiter;)

Anonym sa...

eg vett om ein sommarjobb;) du kan VASKA på sjukeheimen i rosendal. (har eg nevnt da før?) eller så kan du sikkert få deg ein vaskejobb i tromsø. eller trøndelag eller sånn. samma da... :)
nå e da starks mat. pølsegryta og greie. luksus.