fredag 7. august 2009

Disse møtte jeg i natt


  • Lille kattepus hvor har du vært, har du vært hos mamman din?
  • I'm a moose, I'm a moose, I'm not som crazy cow!
  • Kua mi, vi takker deg, deilig melk du gir til meg.
  • Jeg har en grevling i taket, greveling, grevelang.
  • Mikkel rev, satt og skrev, på ei lita tavle.
  • Lille Petter edderkopp han klatra på en hatt.
  • Birds are OK.
  • M-Æ sa en liten grønn frosk en dag.
  • Jeg vil ha en liten hund.
  • Bæ, bæ lille lam, har du noe ull?
I natt er det siste natt som avisbud. Da har jeg møtt mange nok dyr (har i tillegg til de jeg så i natt sett både hare og rådyr tidligere) sånn at jeg nå er klar for høstens SAFARI!

1 kommentar:

Berit Yuriko sa...

Birds are dead!
;)

(Dra på safari te Grimstad, eg har hørt det e mange sære (på ein positiv måte) skapninger der. (Det e derfor eg ska laga objektsamling.))