mandag 31. august 2009

Folkehøgskole

Da har jeg starta på folkehøgskole! Det er fantastisk:)

Finner egentlig ikke noe inspirasjon til hva jeg skal skrive, men Malin sier jeg bare skal fortelle hva jeg har gjort idag, så da gjør jeg det.

Idag har vi hatt modul (valgfag), og jeg hadde kanopadling. Vi lærte om de forskjellige styreteknikkene og kameratredning. Var litt kaldt å gå opp fra elva til skolen i våte badeklær, men ellers veldig hyggelig.

Ellers idag har vi fått klesskap! Det betyr at nå ser faktisk rommet ryddig ut når man rydder det! Det er rett og slett fantastisk. Og idag hadde vi kjøttdeig og spaghetti til middag, det var utrolig godt:D

Nå har vi dataparty på rommet til Karoline og Anette, for det er der vi tar inn Internett best. Dette ble et kjedelig blogginnlegg, men nå får dere ihvertfall vite hva jeg har gjort idag!

Kan jo også nevne i stikkordsform hva jeg har gjort siden skolestart:
- Volleyballturnering med utkledning
- Fotballkamp mot lærerne
- Bading, kano, kubb, volleyball, konkurranse o.l. på en campingplass
- Sammenristningstur med:
- Fjelltur
- Dragebygging
- Slusetur
- Tur og fritidsklær-modul
- Kakebake-konkurranse mellom internatene
- Underholdning basert på landsdeler
- Kanopadling-modul
Og såklart litt planlegging med Safari-linja mi:) For jeg går nemlig på ei reiselinje.

Dette ble litt rotete, men, men det var ihvertfall en oppdatering.

7 kommentarer:

Lollo sa...

Hei Ingeborg!
Denne bloggen er vel ikke for gamle tanter, men kom plutselig på at jeg skulle se om "spadekua" fantest fortsatt. Trivelig å se at du har det bra. Jeg satt nettopp å søkte på hvor gamle kattunger skal være når de er leveringsklare, og kom inn på en blogg.. derav kom jeg på bloggen din...
Ha det godt, Oddmund hilser :-)

Lollo

Anonym sa...

laosan :D leeenge sio sist ;D
menne så digg at dåke har gjort alt da der då! Får meg te å angra litt på at eg begynte rett på studier altso.. hadde berre hatt gått av å venta litt.. ;) menne lykke te Safarien din ;) blir sikkert et kongeår ;) eg ska sjå om eg får sendt den pakkesangen te deg snart ;)
- Renno ;)

Spadekua sa...

Lollo: Håper dere får dere en søt kattunge, og hils tilbake til Oddmund!

Renno: Du må bare komme på besøk på folkehøgskolen, så kan vi late som at du også går her;)

Berit Yuriko sa...

Ja, du valgte kanopadling! TØFFING! Hvis du komme te BiG, kan me leka Lars og Mons igjen;) (Eg har forresten ikkje padla i kano her endå, men den dagen komme!)

Om noen dager får du brev fra BiG:D

Karuulaina sa...

Du.. har da sikkert gøy! Eg og, altså.. men eg sko sei ein ting. At eg kjenne nåken på sagavoll trur eg, åsså spelte han eine miljøarbeidaren dåkas tromme på ein humming konsert me va på sist helg, på ein måte ;)

Hanna Mo Willig sa...

Ingeborg, du har blogg! Kjekt å lesa dine opplevelsar frå Sagavoll!
Gledar meg til måndag og dei neste 10 dagar. Det blir mykje tågymnastikk! TALAST

Ps: Hugs Støvlane og feiekosten

elson cade sa...

Navigare sport AS ble etablert i 1962 av Henry Bjordal, og siden den gang levert kvalitets Fritidsklær til norske forbrukere. Vi produserer varemerkene Navigare og Karsten og Petra. Dette er norske varemerker, som er designet og utviklet i Bergen. Selskapet har hovedkontor i Bergen, samt forhandlere over hele landet.