tirsdag 10. november 2009

Ønskeliste

Da er det kommet til den tiden på året da jeg kan skrive en lang og detaljert ønskeliste. Sånn at alle som vil gi meg julegave skal slippe å ergre seg grønn for at de ikke vet hva de skal gi meg! Men sånn egentlig blir jeg glad for det aller meste, og jeg vet at jeg nesten aldri får noe av det som står på ønskelista mi;)


Oppdatert sist 10.12(nye ting står i kursiv):
  • Sitatbøker og en generell kokebok (litt sånn oppslagsbok)
  • Liten microfiberhånduk
  • Refleks
  • Bula-bukse, på tilbud her
  • Denne veska, fra organisasjonen "invisible children" som jobber mot barnesoldater i Uganda. Kan også få andre ting fra her.
  • Drikkeflaske (gjerne i uknuselig plast, med sånn "tut")
  • "forseglingsvoks", sånn som det blir avtrykk på på konvolutter
  • "Snøkule", sånn som det daler snø ned når man rister
  • Skismurning (typisk en rød og en blå voks)
  • "arkivmappe" til scrapbookingark, eks. Tilda må ha plass til 30 x 30 cm
  • Dusjradio!
  • Vannkoker
  • Vaffeljern
  • Termokopp med lokk, gjerne i en sterk farge, eller med et morsomt motiv
  • Penner (forskjellige farger, med "skarp spiss" lignende type som staedtler triplus fineline"
  • Ny mobil, Sony Ericsson W595 (den gamle går bokstavelig talt i oppløsning)
  • Sjiraff og løve-ting
  • Penger til malariatabletter (ca. 30 kr. stk og jeg skal ha ca. 40 stk)
  • Garn (gjerne litt tykt og myk, eks. eskimo)
  • Frimerker (a-post)
  • Teknisk duppeditt fra Japan (hint, hint Berit)
  • Bøker: Vitne
  • Gavekort på brev sendt til meg på Sagavoll utover våren
  • DAB/nett Radio
  • CD- Jamie Cullum- pointless nostalgic
    - Julemusikk
  • PC-spillet Flåklypa
  • Gavekort-Platekompaniet-Bokhandel-Klesbutikk-osv
  • Billetter-kino-teater-konsert-osv.
  • Gavekort på LONDON-tur
  • Scrapbooking ting
  • Kalender 2010
  • Nikkelfritt belte
  • Brettspill
  • Noe morsomt.
  • En tjeneste, en tur, en kopp kakao osv
  • Gaver med mening:
    - Eks bærenett eller ei geit
    - Eks. en frivillig
    - Eks. en geit
    - Eks. lys
    - Eks. en bestemor
    - Her har de det meste
    -Eks. boka sneglemannen

10 kommentarer:

Ragnhild B. Rønning sa...

Flott og variert liste som vanlig... Håper du slipper influensaen:)

Ingeborg sa...

Hun jeg bor på rom med har nå fått svineinfluensa, så det spørs om den kommer til meg også... Men jeg tar livet med ro og tar det som det kommer.

Synnøve Marie sa...

Eg òg har akkurat skrive ynskjeliste på bloggen min! Artig! Kanskje eg lyt oppgradere den til versjon 1.1 etter å ha fått inspirasjon frå di.

Hanna sa...

Ingborj! Du hadde ei utruleg kjekk ynskjelyste. Men kva med ny hårspray? (Sidan me brukte nesten opp den andre, då me "krølla" håret 0:-) )

Ingeborg sa...

Synnøve: Jeg skal gå innpå din blogg og lese din ønskeliste nå, så kanskje min også blir oppdatert?

Hanna: Haha, det var den hårsprayen ja! Har faktisk litt igjen fortsatt ;)

Berit Yuriko sa...

Vett du ka! Min mobil går og i oppløsning, bokstavlig talt, men mamma har sendt ein gammal i posten te meg:) Hurra!

I mårå drar eg te Japan, og eg ska nok finna noe te deg;)

Renate sa...

Ingeborg, Ingeborg :D
Flott lista.
Skal du gå på Malerone??

Ingeborg sa...

Jepp ;)
Malarone in my heart! <3 haha. Går du og på de? De må jo bli dyrt så læng som du e der!

Renate sa...

Nei gjere ikkje da, går på Lariam (sirka samme pris per tablett, men ein i veko), men eg trur da e meir bivirkninga på dei då (har ikkje skjekka da då men) ;)

Lollo sa...

dumt æ ikke så, denne lista før i kveld... men jeg får stole på at du blisr glad for det du får! :-)
lollo