torsdag 5. november 2009

Min nye hobby

På tirsdag skulle de som hadde sosiologi som valgfag møte opp i Oslo kl.10. Sara og jeg kom med nattoget fra Bergen (Jeg var i Bergen og hadde BRAKKE ØSTEN REUNION:) kl. 06.30. Derfor brukte vi god tid på mange ting, før vi til slutt gikk oss en tur (med en liten omvei) til OPERAEN.

Og det var der vår nye hobby kom inn i bildet. For vi satt oss på en slags uterestaurant i operaen (som så klart ikke var åpen), og vi satt der fra ca. ti på ni til halv ti, og så på folk som kom på jobb! Det var kjempemorsomt, spesielt de som var litt sent ute, og måtte springe for å rekke det. Vi analyserte også om når de egentlig skulle starte, hva de gjorde i Operaen og om de hadde en bra nok "posisjon" til å ha lov til å komme for sent. God underholdning. Anbefales på det sterkeste hvis du er litt tidlig i Oslo en dag!

P.S. Har oppdatert link-lista mi litt, sånn at det ikke er en haug blogger som ikke finnes lengre der, i tillegg til at jeg har lagt til noen nye. Føler du deg glemt, så er det bare å ta kontakt!

1 kommentar:

Renno sa...

heey ;D
har du sletta linken te bloggen min? :O neida.. null stress ;)
mn da e fremdeles denn webloggadresso mi ;)