tirsdag 5. april 2011

April - fotomåneden



Fant ut at det var alt for lenge siden jeg hadde tatt bilder med speilrefleksen min. Derfor bestemte jeg meg for å ta et bilde hver dag i april. Det har ikke gått så bra foreløpig, men noen bilder har det ihvertfall blitt. Idag var jeg på fotokurs sammen med Hilde, og vi fant ut at vi skulle prøve å ta et bilde hver dag resten av april. Bildet over er tatt 1. april, og er av Bob Alfred. Kommer sikkert til å slenge ut noen bilder etterhvert som jeg tar, så kan både bloggen og kameraet mitt gå ut av vinterdvalen sin!

4 kommentarer:

Hilde sa...

Kjempegod idè, jeg tar selvsagt utfordringen ;) (Og hei til Bob Alfred, hehe)

Berit Yuriko sa...

Eg tør ikkje å tella kor mange måneder det e siden sist eg brukte det:O Men eg like idéen din, og love å stilla opp som bra fotomotiv i løpet av helgå:P

Spadekua sa...

Hei hilde! (Hilsen Bob Alfred). Gleder meg til åse bilder fremover :)

Flott du stiller opp som fotomotiv Berit. Kanskje jeg får inspirert deg til å ta opp kamera også? Så kan vi ta oss en liten fototur!

illitha sa...

Nå har jeg startet fotobloggen! Kom og se, på illitha.blogspot.com :)