mandag 11. april 2011

Aprilfoto - Stavanger

Her kommer bildene fra de manglende dagene, jeg har ikke glemt det! Har bare hatt en koselig langhelg i Stavanger!

6. april:
Har dette liggende på pulten. Enten har jeg vært syk for lenge, hvis ikke rydder jeg for sjelden.

7.april

Camilla og Ingeborg koser seg med å lære java, eller noe sånt.

8.april

Berit og malte marihøner i ansiktene våre, også gikk vi på tur.

9.aprilKjøpte meg en STOR sjiraff til 30 kronter på loppemarked. Dette bildet har ikke jeg tatt, men er tatt med mitt kamera. (Tok noen bilder selv også, men måtte jo vise sjiraffen) .

10.april

Berit har bursdag! Siden hun ikke liker fotball, så valgte vi å lage en tema-fotball bursdag! Logisk, ikke sant?

11.april

Sjiraffen ble skvist i en søppelsekk for å få den med på kystbussen!

Vil du se flere daglige bilder fra april, sjekk ut bloggen til Hilde!

1 kommentar:

illitha sa...

Digger sjiraffen! Bra du ble med igjen, jeg holdt på å gi opp av mangel på inspirasjon ;)