onsdag 19. november 2008

Kjære leser!

Dette er en liten undersøkelse om hvem som leser bloggen min! (Jepp, det er blitt gjort før av andre, men jeg er flink til å kopiere;)

Greia er enkel, kommenter dette innlegget uansett hvem du er. Du trenger ikke å skrive noe fornuftig, poenget er at du får med navnet ditt. Slik kan jeg se hvem som leser bloggen min, og skrive noe som interesser kanskje akkurat deg?

Slik ser en fast leser ut! Ihvertfall en av de!

Visste du forresten at gjenomsnittsleseren min er inne på bloggen min i 56 sekunder?
(ja, jeg har fått meg sånn oversikt om hvor mange som er innom, hvor lenge de er o.l.)

12 kommentarer:

Iselin sa...

Iselin var her, og kommer snart inn te deg!:P

b sa...

Faste lesarar ser jammen koselige ut! Men du Ingeborg? 56 sekunder, meine du det seriøst? Eg drar i så fall opp snittet.

- Eg ska fortsetta å vær ein fast lesar som drar opp snittet!

Spadekua sa...

Faste lesere er koselige vettu:D Spesielt når de er på konsert med bloggskriveren!

Tror kanskje det er 56 sekunder fordi mange stikker innom, også tenker de: "Å nei, Ingeborg har ikke opdatert bloggen sin nå heller", også går de videre.

Kristin Ekberg Vik sa...

Eg er her:D

FR sa...

spadekua var et så interessant navn at jeg også havnet innom. Fin blogg!

Sondre Olsen sa...

og plutselig datt jeg innom, men jeg tror nok at det er første gang. Men, jeg skal trykke på follow-knappen:)

Anonym sa...

Ja, altså æ e Maria Sæther å æ e din faste kjære læser :D Men de veit du jo allerede. Sia æ masa på dæ om at du mått oppdater. Æ har egentli itj så fornufti å sei, fordi æ bruke opp alt de fornuftie æ har å sei på nættby. Men men. No veit du i all fall at æ e fast læser ;) Go natt.

Astrid sa...

Jeg er innom ;) Og mens jeg allerede kommenterer på bloggen din, kan du få noen ting å tenke på :
- Kan man lage teite esker av dumpapp…?
- Hvilken farge blir ansiktet til en smurf når man kveler den…?
- Må en bjørnejeger betale bamsemoms…?
- Kan man stole på statistikken som sier at 83 % av alle statistikker er oppdiktet…?

Kos deg :D

Anonym sa...

Eg og, eg og :D

Anonym sa...

Storebror Brage følger med :)

Anonym sa...

Hei Ingeborg!
Koselig å ha besøk av deg når dere var på "krusse kick off".
Eg e innomm av og til. :) Kjekt å lese om vennene til Berit! Ha en fin adventstid!
Mvh Birthe

Anonym sa...

og eg lese- i alle fall når da e adventskalender på gong :)