torsdag 20. november 2008

SNØ!


Etter jeg flyttet til Vestlandet har snø blitt en sjeldenhet. Derfor blir jeg ekstra glad når det er snø! Derfor har jeg vært glad de siste dagene når det har snødd litt i ny og ne. Men dessverre har all denne snøen blitt forvandlet til regn innen du rekker å blunke!

Så da snøen begynte å legge seg i dag ble jeg kjempe glad! Så nå snakker vi hvitt så langt øye kan se! (Og det er den fantastiske mengden av 2 cm.).

Derfor tok Kathrine og jeg og lagde snøengler på fotballbanen! Vi hadde ikke på oss spesielt med uteklær, men det var verdt det! I tillegg lærte jeg Ragnhild og Kathrine å leke "skomakeren", de hadde aldri hørt om det før. Det snør, det snør tiddelibom:D

5 kommentarer:

b sa...

Eg nøye meg med å hørra skriking og hyling utforbi!

Men ja, snø e ok når det e skikkelig:)

Spadekua sa...

Du fikk jo litt hyling og skriking inn og da:p

b sa...

Det stemme! Hvis dåkkår lurte, så va eg ikkje sur før idag, uansett om det hørtes sånn ut eller ikkje:p

Spadekua sa...

Du hørtes itj så vældi sur ut egentli:p Men de va ei fin unnskyldning te å Dra Mikael ut i snøn. Bortsett fra at hanj pingla ut da...

Anonym sa...

snøøøø.. æsj! :P
mn fint e da ja :D