lørdag 29. november 2008

Skolebryllup med mer


Forrige helg var det skolebryllup. Det er et bryllup der alle på forhånd har fått en rolle de skal spille. De som er brudepar har fått utdelt roller som det. I år var brudeparet Per Morten og Eileen. Selv var jeg uteligger, det var stort mangfold i rollene. Alt i alt var det en veldig morsom helg, hvis vi ser bort fra litt stress. (Russen arrangerer bryllupet, og jeg er med i russestyret). Ellers kan jeg nevne at jeg hadde besøk av store-Renate skolebryllups-helga, noe som alltid er veldig koslig!

Her er noen bilder:
(For flere bilder se http://lvs.no)


(Spice Girls)


(Politi og tyv)

(Brudgommens rike foreldre)


Ellers har jeg hatt en ganske så normal uke. Har forresten bestemt meg for å skrive et blogginnlegg hver dag i hele adventstida! Som en slags ekstra adventskalender (min 6. kalender så langt;)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette så morro ut! :D

b sa...

Eg glede meg te å følga med på denna kalenderen!

Spadekua sa...

Chalten: Det var det også:D

Berit: Siden det er første søndag i advent idag, så starter jeg med et blogginnlegg om adventstida nå! På en måte den første av 25 luker:p