mandag 12. januar 2009

12 (+0) tall om det nye året

Siden det er den 12.januar så tenkte jeg å komme med 12 tall om meg og det nye året!


Det første bilde jeg tok i 2009.

0 - ganger sovnet før kl 12
1 - år til neste nye år
2 - biler dyttet
3 - ganger m. jobb
4 - filmer sett
5 - søknader sendt til forksjellige skoler (tror det er 5)
6 - dager på skolen
7 - år til jeg er 25 år (og et halvt)
8 - skiver med toast
9 - dager med snø (tror jeg)
10 - dager siden den fantastiske kristenruss-nyttårsleiren:)
11 -dager til Grand Prix cup!
12 (+ 6) nye venner på Facebook.

3 kommentarer:

Astrid sa...

13 minus 13 oppgava he æg jort i norsken i dag.

Irene sa...

åsså med spillet ligretto. kånge. hæhæhæ..

ser du he fått nytt desig. det va kult;) må legge dæ te, for det fant æ ut nå at jeg ikke hadde gjort.

Spadekua sa...

Haha, hves herre e et nytt design så va de virkeli på tide at du sjekka bloggen min bæstevænn;)