mandag 5. januar 2009

Trøtt-mandag

Berit Yuriko sier:
Har du akkurat logga på?
Ingeborg sier:
ja
Ingeborg sier:
koss d?
Berit Yuriko sier:
Eg og
Berit Yuriko sier:
Haha
Berit Yuriko sier:
(Eg leve)
Ingeborg sier:
Så fint!

Ingeborg sier:
haha, herre va egentli ein ganske komisk samtale
Berit Yuriko sier:
Enig. Så komisk at an kanskje burde bloggas på ein dårlig (eller god) dag
Berit Yuriko sier:
Eg har funne ut at det e ganske gøy å blogga msn-samtaler^^
Berit Yuriko sier:
Internt komisk
Ingeborg sier:
Tja, æ har egentli ikke gjort de så langt, men æ kjenne æ e enig


Berit den kule, som alltid sitter slik med koppen. *kremt*

Starter bloggen med en fin samtale. Slik kan det gå en mandagskveld. Spesielt en mandag som var første dag på skolen etter jul. Men jeg har hatt en fantastisk jul og en helt utrolig nyttårsfeiring! Etter adventskalenderen min har det jo vært litt stille på bloggefronten, for jeg følte jeg fortjente en god pause etter å ha blogget hver dag. Men nå lover jeg å komme sterkere tilbake igjen:) For det er ikke slik at det ikke har skjedd noe jeg kan blogge om, er heller motsatt!

Har bl.a. vært på nyttårsleir. Sammen med ca. 30 Jeg som er så dårlig på navn lærte navnene på alle som var der! (At jeg kjente nesten halvparten fra før av trenger vi ikke å snakke så høyt om). Uansett var det en konge "uke". Hvis jeg en dag føler for det så skal dere få litt mer detaljer om leiren en annen dag. Og har dere noen ønsker om noe dere vil høre om, så bare rop ut:)

Therese og jeg har skjønt at det er morsomt på leir!

(Alt dette ble plutselig rosa, og en link til bildet av Berit! Men rosa er jo fint, og Berit er fin, så da går alt fint:)


Godt nyttår! (Ja, jeg har noen nyttårsforsetter, men jeg greier ikke helt å huske hva de er... Er ikke det en god start?)

6 kommentarer:

b sa...

Du MÅTTE legga ut et sånt fint bilde, ja! Finfint;) (Pfft:p)
Samtalen va fin, overskrifta va FIN (store bokstaver til og med!) og leiren va så fin at eg ofta angre på at eg ikkje blei med, men det hjelpe ikkje å angra. Eg komme sterkare tebake (hette det det?) på andre krusseting, og glede meg allerede!

Spadekua sa...

Må alltid legge ut fine bilder av deg vettu;) Sånn som at du har et fint bilde av oss som profilbilde på blogspot;)

Det hjelper ikke å angre, og jeg gleder meg til Berit og Ingeborgs nye eventyr!

Håper det heter å komme sterkere tilbake, for jeg bruker ofte det uttrykket:p

Lise Marie sa...

Så koselig det virka på nyttårsleir! :D Angra litt på at eg ikke reiste!

PS: vi begynte ikke på skulen første januar, bare eg så begynte å skrive den bloggen då, og skrev den ferdig 5 :P hehe

Spadekua sa...

Ja, du skulla vært på nyttårsleir! Du må ihvertfall kom te Kragerø no da;)

Okei, det va godt å hør at du ikke starta 1.! Synes det hørtes litt drøyt ut. E jo tross alt 1. nyttårsdag:p

b sa...

Tjohoi, ALLE må te Kragerø!

Hei, Ingeborg;)

Spadekua sa...

Amen Berit:p