lørdag 9. mai 2009

Hvor ble det av russetiden?

I det siste har vi hatt veldig mye på skolen! (Og vi har det egentlig fortsatt). Jeg er nå en av flere som faktisk gleder seg til eksamensperioden, for da blir det litt roligere. Hæ, tenker du kanskje, eksamen er jo stress. Ja, eksamen er stress, men da får du i det minste tenke på en ting av gangen... Nå har vi nemmelig hatt bare den siste naturfagsprøven, den siste norsk heldags, den siste egentreningen, den siste media innleveringa, den siste mattetentamen osv. Når alt dette kommer iløpet av to uker tar det litt på.


Berit, min mest trofaste leser,
var en av de som tok knuten i treet.

Flaks det var de to ukene vi hadde russetid da... Hurra! Men i går tok jeg meg en velfortjent pause fra skolearbeidet, og tok knuter nesten hele dagen. Det hele startet med at vi satt i et tre en time før skolestart. (Se bildene). Etter skolen hadde vi en "knute-tur" til Haugesund, der vi fikk både klemmer, utvidet magesekkene, testet rulletrappene o.l. Var utrolig morsomt. Nå tror jeg at jeg har tatt ca. 25 knuter.

Så er det bare en uke igjen til 17. mai. Jeg gleder meg. 16. mai er det Grand Prix, og da vinner Alexander Rybak. Hvis jeg gidder skal jeg skrive et blogginnlegg om hvorfor. Ellers håper jeg bare at alle russ får en fin slutt på russetida si:)

God russ!
(Litt sånn som god jul...)

3 kommentarer:

Berit Yuriko sa...

Eksamen <3 (Haha:P Grue meg egentlig litt, men e på ein måte bedre enn det travla livet me har nå.)

Takk igjen for den RÅE Haugesundsturen! Bort i veggane gøy!

- Høgs ænn kizzez TBT
(The Blogreader Trofast)

HAHA!

Kristin Ekberg Vik sa...

Eg lese blogggen din og!!:D

Spadekua sa...

Jada Kristin:) Du e å ein trofast læser... Men Berit e flinkar te å lægg ijæn kommentar;) (Du må bare start me de du og!) Og dessuten så va itj du værken i treet, eller i Haugesund.

Men veit du ka? Ein dag (sei itj koss dag, kan godt hend at de bli om et år) ska du få ditt eget blogginnlægg!