søndag 19. oktober 2008

Fortsettelse av "Ingeborg har"

Tidligere har jeg hatt "Ingeborg har" søkeleken på google. Nå går jeg over til en ny variant:)

Ingeborg ER:
  • nemleg kjempe dyktig på blokkfløyte.
    - Så sant, så sant. Barneskole-kunnskapen sitter inne:p
  • Ingeborg er nysgjerrig.
    -Ja, så lenge jeg er i rett humør.
  • Ingeborg er litt uheldig.
    -Tja, klumsete er vel heller ordet.
  • (Rikke og Ingeborg er) dem kuleste i Ørje!!
    -Jaja, såklart. Har aldri hørt om Ørje før, men greit for meg.
  • Ingeborg er vant til å vekke oppmerksomhet, og hun gjør det fremdeles.
    - Ja, hender vel det. Er ikke så mange trøndere her...
  • Ingeborg er 11 mnd!!
    - Ja, tenk hvor stor jeg har blitt!
  • Ingeborg er nok ikke av de tidligste babyer ( hun er vel ingen baby lenger heller....)
    Ey, kaller du meg treig? Men stemmer med at jeg ikke er baby.
  • Ingeborg er hår modell.
    -Hm, har noen kidnappet håret mitt?
  • Ingeborg er for tiden aktuell i programmet Drømmerollen på NRK.
    -Næmmen så gøy!



Her er et bilde, for jeg har som et nytt mål for bloggen at de skal være minst et bilde i hver bloggpost. Så det ikke skal bli så kjedlig å lese...

3 kommentarer:

Kristin Ekberg Vik sa...

Bra Ingeborg!

"Ingeborg er ein ekte brakkebu":D

b sa...

Morsomt!

Anonym sa...

Sier bare en ting: http://ssb.no/navn/gutter/brage.gif :)