onsdag 10. desember 2008

Luke 10, adventstid= skoletid?

(Skolearbeid fra i fjor: Reklame for Brakke Østen:)

Før hver jul blir det stress på skolen. Alle skal bare ha den siste prøven og tentamen som teller mer enn alt du har gjort så langt i år. Noen får også eksamen før jul. Jeg synes dette er dårlig timing! Kunne mye heller hatt det f.eks. i november, for da skjer det ikke så mye! Selv om jeg kanskje skjønner at man må ha gått ca. halvveis i skoleåret før man kan sjekke hva man kan og sånt. Jaja, jeg skal egentlig ikke klage, for jeg har ikke hatt så mye i år.

I dag hadde jeg riktignok mattetentamen, men den var utrolig kort! Delprøve 2 besto kun av 4 oppgaver! Og disse var ikke sånne som hadde utrolig mange spørsmål i en oppgave. Det var rett og slett 4 korte oppgaver! Jaja, greit for meg .

Har du hatt mye skolearbeid i adventstida?

1 kommentar:

b sa...

Eg har hatt mye, men merke ikkje alltid så mye te det, for eg har så mye aent å tenka på:p

Hehe, neida... Eg HAR virkelig hatt ein del;) Men eg fortrenge det fort, så framføringå me ska ha i mårå, for eksempel, e nesten glømt allerede! Den må eg visst gjør ferdig før første time i mårå.