søndag 7. desember 2008

Luke 7, annerledes adventskalender

I dag fikk jeg et brev ifra Annbjørg, inni brevet lå dette:

Annbjørg har en fantastisk adventskalender i år! Den går ut på at hun gir bort en ting hver dag, istedenfor å få mange ting selv. Kjempe fint gjort! Og englesjokoladen smakte fantastisk.

Her kommer endelig bilde av krussekalenderen min:

Det er også en litt annerledes kalender. Der gir jeg hver dag så mye penger som datoen er. Så i dag har jeg puttet på sju kroner på bøssa:) Du kan bli med på krussekalenderen du også hvis du vil! Les mer om den her. Eller bare start å samle opp og overfør det du har samlet på julaften til kontonr. 3000 15 595447 og merk: "julekalender kruss09".

Vil du være med å gjøre dette til en annerledes jul?

1 kommentar:

Kristin Ekberg Vik sa...

Æsre være deg og Annbjørg! Dåke har skjønnt da!! (Eg har heldigvis ikkje feila so i barneoppdragelsen dåkas;P)