lørdag 6. desember 2008

Luke 6, adventscup

(Nei, Buster (katta) har ingenting å gjøre med dette blogginnlegget. Hvorfor skulle han det?)

I helga er det adventscup for 8.-10. klasse! Derfor satt Even og jeg på post på sporløype i går der vi folk skulle gjette ord som manglet i sangtekster. Ganske kos, bortsett fra at et par grupper ikke fant oss, fordi vi satt litt øde til:p I dag har de spilt cup hele dagen, og skal fortsette med det en stund til. Dette ble et kort blogginnlegg fordi jeg egentlig ikke vet helt hva jeg skal skrive om. Hvis dere vil lese et lengre blogginnlegg får dere helller lese gårdagens luke hos Berit. Den handler om advent, og ikke jul!

5 kommentarer:

b sa...

Jada, jada, eg VETT at innlegget blei langt:p Og egentlig e det ikkje verdt å lesa, for det va ein dårlig fortelling;) Men budskapet kan forsåvidt lesas i skriftå i kursiv på slutten, hvis noen bryr seg:p

Kristin Ekberg Vik sa...

Syns du er flink eg;)

Kristin Ekberg Vik sa...

PS: Lyst å hjelpa meg å laga taco imårå?:D

Ps: ØL?! Æsj, NEI!!

Spadekua sa...

Du e flink Berit! E jo ein grunn te at æ linka te dæ!

Tja, kanj sekkert bli me å lag taco. :p Føle de e nåkkå ainna æ ska jær, men tru de bærre e innbilning.

Spadekua sa...

P.S: De va du som skreiv de:p Æ e eni i at de e ein teit teng å skriv:p