tirsdag 9. desember 2008

Luke 9, snø og juleverksted

(Fjorårets marsipanfigurer. -Julekrybba, med fokus på å lage mange dyr:)

Nå har det snødd litt her:D Så nå er det et fint lite lag med hvitt! Håper det varer LENGE! Selv om jeg har mine tvil, men de skal vi ikke snakke om nå...

Også har vi hatt juleverksted! Jeg lagde sånn papirlenke (sånn med mange ringer som henger sammen) med en julekurv på. Ellers lagde jeg marsipanfigurer:D (Flest runde med en non-stop på men). Likevel kunne jeg ikke være der så alt for lenge, fordi jeg har mattetentamen. Så må vel øve litt på den.

Hvilke juleforberedelser har du hatt i det siste?

3 kommentarer:

Kristin Ekberg Vik sa...

Ingeborg: Kan me kje laga marsipan?:)
Verso snill!!:D
Eg lika kje ver sjuk!:P

Spadekua sa...

Haha:p Vi kan kanskje lag marsipan på fredan Kristin:p Hves du e flenk å ligg i ro i sænga di, slappe av og bli frisk;)

Kristin Ekberg Vik sa...

Klart da!:)
Glede meg;D
Blir koooos!:D