mandag 8. desember 2008

Luke 8, Kristin skriver!


All right! Eg (Kristin) har fått æra over å skrive dette blogginnlegget!

Skal me sjå.. I dag er eg då sjuke.. Da er ikkje kjekkt!! Egentli ganske kjedligt! Grunnen til at eg er blitt sjuk trur eg er at eg ikkje har sove nok dei siste vekene og stressa veldig møkje (lettare utsatt for å bli sjuk)... Og då reagerer kroppen med å bli sjuk (unødvendig, for eg har kje tid til å bli sjuk, herlighet!)

Eg er forsten blitt mamma! Mammo til alle i russen (sjølutnevnt tittel)..:D
Eg har lenge vore moro t Iselin og Ingeborg, men no fant eg ut at sio eg vil ha ein gigantisk familie, kan eg lika godt adoptera heile gjengen.. Eg er stolt mor, veldig stolt, dei kjære "ungane" mine har nemlig jobba veldig møkje for å samla inn pengar til Tabor i Etiopia. Derfor bestemt mammo deiras (eg) at da måtte belønnast! Spørsmålet er då me ka belønning fekk russ 09 av mammen sin? (sio eg er matmor i tillegg til å ver mor, så har da noko med mat å gjer..)

Belønningen fekk dei samla, da er fordi da er mest praktisk, kosligast og kjekkast, men og fordi at i julo (og advent) må me tilbringa tid sammen og pleia vennskapo (kje spesielt vanskligt på Lundeneset, men likavel..) (ditta sista avsnittet skrive eg berre fordi Ingeborg ba meg om da:P )

All right! Kos dåke, et dåke mette, oppfør dåke fint, sei takk for maten og rett dåke opp i ryggen, og snakk til voksne med respekt;)

Stor klem frå mamma:) (kristin:P)

Bildet er foresten av to av mine kjære barn på juleavsluningo i 1. klasse:)

4 kommentarer:

Spadekua sa...

Du er en flink mamma Kristin:D
OGså må du ha god bedring! For vi skal jo springe rundt og passe på barn i helga:p

Kristin Ekberg Vik sa...

Stemme da jento mi!:)
men ka var svaret på julekalenderen?

Spadekua sa...

TACO :D Me Etiopia krydder!

Anonym sa...

Du e så herlige Kristin!!! :D Du e min mammma nr 2 ;) Og du e gooo <3 Keep it up :D