tirsdag 2. desember 2008

Luke 2, Ønskeliste

Før jul er det vanlig å skrive ønskeliste, mange av dere har kanskje allerede gjort det? Jeg har ihvertfall gjort det for en god stund. Vet ikke helt hvorfor, men jeg er veldig glad i å skrive ønskelister. Kanskje jeg kan få ord på alle de fine tingene som finnes i verden, som det faktisk er en viss mulighet for at jeg kan få. (Selv om jeg vet at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å få de).

Uansett, her er noen tips til å skrive ønskeliste:
Her er Grønn Hverdag sine miljølvennlige tips fra A til Å med julegaveønsker.
Her er Etisk Forbruk sin oversikt over bistandsgaver og alternative julegaver.
Ellers er det jo bare å bruke fantasien, og et tips er å skrive ned ting når du kommer på de! Også kan man jo gå rundt i butikker for å få inspirasjon!

Hvis du vil kan du poste ønskelista di i kommentarfeltet, så kan jeg se hva du ønsker deg, også kan du gi andre inspirasjon til deres lister.

Helt til slutt vil jeg bare minne om min ønskeliste, har opdatert den en del siden jeg la den ut.

P.S. Har fått meg enda en adventskalender: Krusse-kalender. Kommer mer info om den i morgen!