tirsdag 23. desember 2008

Luke 22, mat (igjen)

(Rosinbrød skal jeg bake i morgen)

Tradisjoner angående mat er fint. I dag lagde broren min leverpostei, og vi spiste det til middag! Det er bare en fantastisk tradisjon, og du kan si jeg ble mett! Senere i kveld lagde Åse og jeg pepperkaker også. I tillegg fikk vi inspirasjon av ei som var på besøk til å poppe popcorn. Ikke for å spise det, men for å tre det på en snor, for å henge opp til fuglemat. (Viktig: Usaltet popcorn!). Kjempe dekorativt, og vistnok vanlig å gjøre i USA;)

1 kommentar:

Kristin Ekberg Vik sa...

OoOoO!:D
Nice, me skal laga værterbørd og julabrød idag me og!:D Og no skal eg på julahandel med Håkon og Eivind, og etterpå skaleg tvinga med meg Erlend og Arvid på tur i skogen (alt for å sleppa å hjelp til å rydda:P) Enten må eg få ongane ut av huset eller so må eg hjelpa til å rydda.. Lett valg;)